Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Monday, January 31, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme




tadaaaa!!. . hari ni ak start entry dgn banner cik Ipa Norfaiza. . da lama rasenye x join contest2 gni. . x penah menang pown tp dis time nk ag try my luck kot2 la menang kan. . hehehe. . sblom I pg dgn citer I, nk citer sket sal contest ni. . syarat dia senang jek. . x de ape yg susah. . klik je .> SINI <.. . hOho

dengan ini. . I'll present my piX yang bertemakan cinta tiga segi. . ecececece. .  :P
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tadaaa!!!!. .  :)

Firstly nak kenalkan para pelakon yang terlibat. .

Pelakon Pertama.
 baju : putih
seluar : itam
                                   kondisi :pegang tangan pompuan

nama cik abe ni John ferd (bukan nama sebenar). Harap maaf sebab x dapat tunjuk muka cik abe ni sebab watak dia ialah sebagai kekasih gelap. . hoho

Pelakon kedua
baju : itam
         seluar : blue black
                                       kondisi : tgn dipegang oleh John ferd

nama cik kak ni plak farhah najwa a.k.a tn punye belog. . hahaha. . harap maaf jugak sebab muka nampak separuh sebab mmg mcm ni lah gaya direktor nak. .tp jgn risau,muka saya ada di belog saya dan entry2 yang lain. . watak saya pulak sebagai seorang pompuan yg ada bF tp gedik nk ada kekasih gelap. . motif??sb da jadi trend sekarang kena ada spare tyre. . muahahaah

Pelakon ke tiga
         baju : belang2 itam
   seluar : blue black
                                                                     kondisi : di pegang oleh pompuan dgn romantiknye..haha

nama abg hensem ni plak. . Nik Zulfahmi (memang nama sebenar). . kalau anda perasan,muka beliau ada di tepi belah kiri belog saya ne kerana dia ialah boipren saya. . hOho. .watak abg hensem ni plak sebagai kekasih saya yg x taw saya ade kekasih gelap..  :p

hEeee. . gambar ni ktorang amik time shoot kat pantai irama,Bachok Kelantan. . kpd sape2 yg taw,taw lah mana tempat ni yep. . sebagai seorang model yg x di iktiraf kerana saiz badan yg agak chubby. . kami di suruh wat ala2 watak cinta tiga segi gituh. . so,gni la hasilnye. .time shoot plak kami di kelilingi dengan sawah padi and tasik yg chantek . x lupa juga dengan lembu2 serta bahan buangan lembu yg ada merata2. .  :)
kami bertiga adalah kawan baik okeh. . gambar dia atas hanyalah lakonan semata2. .  :)

dengan ini saya mau tag

Jom kita sama2 jOin Contest ni okeh. . lau nasib baik,menanglah. .Lau x menang nk wat mcm mana kan?, , janji kita meriahkan ag bLog2 kaT malaysia neh. . semoga Allah murahkan rezeki Cik Ipa Norfaiza :)

3 comments:

ch!natsu said...

wah2 pndainyer kamu wat cite.. huhu
he insyaAllah nnti saya j0in ye..
thanks.. =)

FaRhaH NaJwa said...

haha. .da mmg dasar ske nagrot. . mcm ni la bila bercerita. . hua3 okiess~

budak ciput said...

yuhuuu~

penyertaan diterima!

tQ n gud luck taw :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015