Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Saturday, January 15, 2011

New header!!

header hand made!!!haha. . bley kea pky istilah cenggini??. . LOL. . yesterday was Friday.. it's not actually cuti yet but I da wat curti sendri. .hOho. . halal yea 1 kLas. . by this monday I will attend all the class la..even my registration still have the problem..ok saya da lari topik. . eh?ada gak connection sb bila cuti I ade banyak sgt masa nk menghupdate belog ini..a whole day smalam ngadap blog but nothing much to change sebab bnyak yg x jadi kowttt!!..ouh danggggg!!. . tuu laa..bila lama x pakai otak neh. . it became rusty!!. . hohO. .s0o0ooo ture!!felt like kinda rusty nowadays. . not because I'm getting older or what but it's because lama x akai otak!!..haha. . bnda2 simple pon x ley nk wat!gosh!what hapened to me??. .haha.  .mama ur soo true bout what have u said before this!!. . lembap mcm lembu dah!, . hihi. . 


ok2.sgt2 lari topik . .actually nak citer sal wat header baru. . saje jea nk try wat. . pky instruction from HanaFauzan. . sgt simple and besh!!. . bagos adik ni taw. . rajin wat tuto. . nnt wat banyak2 lagi okaih. . Ley i jengok2. . hihi. . ok I admit. .I mmg x kreatif and sgt kayu. . x kira la bila egang batang pensel kea..mouse ke. . but siyesly I'm not creatif at all!!. . hahah. . so ni la hasilnye. .  

1st trial okeh!!

now I penat sgt sebab sehari hari ne ade modul l sgt best!!t nk wat entry sal today's module. . nk citer skang. . x larat den. . huhu. . penat daa. . . cont. . 

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015