Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Tuesday, January 11, 2011

lagi-lagi saya mau tulis!

terima kasih arau!sebab da accept saya punya registration.maka tidak sia2 lah kaki saya melecet terok hari ini. esok masih ada kerja perlu di laksanakan.oh semak!saya perlu buat bnyak bnda esok.seharusnya saya perlu memakai selipar jepun instead of wearing heels and kasot2 chantek lain.mmg bergaya tetapi menyakitkan!ouch3!. . 


saya sudah lama meninggalkan alam persekolahan d uitm.sekarang saya amat blur.mengapa saya diklasifikasikan sebagai pelajar semester 1?adakah kerana saya belum lagi melakukan pengecualian kredit?kemungkinan itu ada.kalau tidak saya tak mampu nak mengharungi hidup selama 3 thn di arau.saya mampu bersabar sekiranya setahun cuma.oh arau!buat saya semak!adakah saya sombong atau tiba2 saya menjadi kera sumbang yg x pandai mencari makanan?eh?kawan?melalut bagai di malam2 hari.mungkin kerana jam sudah 12.30.hati meronta2 ingin menonton hagemaru di siaran ceria.namum kemaluanku terhadap rakan2 serumah mengatasi segala2 nya.nanti di cop sebagai x macho kerana menonton hagemaru.oh tidak!malu bagai nk kuar mandi pon susah nanti.

hari esok pasti di nanti.jam 9.15 saya akan bergerak kerana saya tak mau gerak jam 7.15 sampai sana jam 7.30 dan tidak mampu buat apa2.kerana?kelas masih tidak tahu mana2.subjek apa perlu di ambil pon belom tau juga.jadi saya mau pergi lewat esok.hoho

rumet juga tidak memberansagkan.dalam tiga2 minah ni.ade sekow ni macam bagus ja!x suka lah!. . saya hormat adik sapa,mintak adik pon hormat akak ya!berat mulut sgt nak bercakap x kan aku ja yg nak tegor hang?kita sama ja!jgn dok belagak sb hang amik akaun akak amik hR. . ouh!1 hari nnt pasti saya akan hilang kesabaran!. . 

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015