Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Monday, January 10, 2011

cerita d UiTM Arau. . hOho

4th day actually in Arau. . today. . dis morning is my 1st day to campus.ak punya la bgon awai kul 6 ag sebab bus datang kol 7.15. . mmg sharp bus uitm neh!!tabekkkk spring x mcm UiTM previous ak dlu lah. . hihi. . pnye la awai ak sampai kol 7.30. . jLn jauh gak nk ke HEA. .ok kurus lah saya 2 thn d cni. . lepak2 depan HEA tepat kol 8.05 saya masok ke HEA. . 
dialog: 
cik kaunter : ya dik. . ada apa?
saya           : saya x ley nk daftar on9 . saya student baru. . 
cik kaunter: pasai apa x leh daftar?
saya           : saya cek tawaran saya after 2nd jan. .so saya tgk kat guide 2 suh main walk in kat kampus ja. . 
cik kaunter : ok.mai cni sat kat kok.tggai nama dgn no matrix dgn kod kursus.tgk ptg2 sket lau x bley gak dtg jumpok en azlan.dio x dak ne.sat ja baru dio p dewan daftar budak2 2nd intake.mai satgi la koi 10 na?
saya           : so skang saya x ley wat ape2 la?xley jmpe kp. . x ley nk daftar pape?
cik kaunter: x bley ag. .skang g masok kelaih dlu.
saya           : akak,saya x leh nk daftar pon..cena saya nk masok kelaih?. . x taw papa pon. . 
cik kaunter : oh ya.mai satgi la kol 10 jmoe en azlan ok.
saya           : ok..(berlalu sambil muka tahan kentot). . ouh3. . 

pagi da melantak biskot. . perot mulalah meragam. . ak punya awal semangat datang. . alih2 kol 8.30 ak da balik umah. . haha. . satgi la kol 11.330 baru ada bus nk ke uitm. . nk p 9.15 pon awai ag. . igt daftar jap je kea?lama kottt.  .ouh3. . lapor2 nk breakfast kedai habok pon tak dak bukak. . mau melantan megi dlu lah yea. . nasib baik ado wifi laju kat umah sewa ne. . xde la saya kena putuih hubungan dgn belog saya. . hehe

2 comments:

AfdsmkaD said...

gilaa r..p dok 1 aghi da leh tuka slang naa???
ebat ang nii..

FaRhaH NaJwa said...

ahaha. . biasa!!!!. . hari2 dok dengar da ley tukaq dah ne!. . hahaha



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015