Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Saturday, January 22, 2011

lepas atau tidak.

kenapa rasa masih tidak puas walau pun dah dapat yang paling baik?. . kenapa masih ingin berfikir berkali-kali sedangkan hati sudah rasa ini yang pasti?. .kadang2 kita terpaksa lepaskan apa yang terbaik dalam hidup.Sesatu yang kita anggap sebagai yang terbaik pernah terjadi,kadang2 tak boleh nk simpan..terpaksa lepas...takut nak bersuara yang saya terpaksa lepas..sampai bila boleh bertahan mcm ni. .saya tahu saya kena lepas. .bila harus lepas.  .lepaslah dengan sekuat hati. . lepaslah tanpa rasa rendah diri. .lepaslah dengan penuh kayakinan! kerana kamu berhak!

UNTUK..

...........................................................
....................................................
...............................................
........................................
...............................
.......................
..............
......
...
.

janji dgn saya..jgn marah k..sebab saya bosan.. (Y__Y)

.
......
...............
......................
...............................
............................................
....................................................
...............................................................



KENTUT!!!











No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015