Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Friday, December 10, 2010

ayat cinta merapu. .

terasa seperti lama tidak biarkan hati menulis. . sebab?. . sebab malam ni. . hari ini. . mata x dapat lelap. . dah 4.43 pagi,mata tak dapat lelap. . hati tiba2 resah. .perasaan ntah pape. . ada rasa rindu. . ada rasa sedih. . ade rasa benci. . ada rasa marah. .pipi tiba2 basah. .adakah kerana menonton cerita cinta?cerita cinta yang buat hati resah. . semua datang tiba2. .cerita cinta ke yang buat semua ni?. .tak mungkin. . mungkin juga cerita cinta yang di tonton jadi pemangkin untuk sesuatu datang masuk dalam hati. . masuk dalam kepala. . buat pipi aku basah. .tak pernah sebasah ini sejak beberapa lama. .

hati rindu. .tapi pada siapa?jiwa punya gema satu nama. . tapi siapa?. . pipi basah. . sebab apa?. . yang pasti ade rasa sayu. . ada rasa sedih. . jiwa seperti merintih. . hati pula sedang menangis. . buat pipi aku basah. .tapi tidak tahu apa punca. . 

pesan pada diri sendiri. . sila kuat. . sila tabah. . sila rasional. .jgn di ikut rasa marah. . jgn di ikut perasaan.. .jgn biar emosi yang buat keputusan. . sedangkan akal fikiran masih ada. .egois. .terlalu tggi. . x salah jika mengalah. . x salah kalau mengaku. . kalau cinta kata cinta. . kalau tidak kata tidak. . 

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015