Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Sunday, December 26, 2010

cerita gembira vS virus!

hari ini saya balik kampung. . dekat jek. . location at Kuala Krai. . ini kampung bapak saya punya mak dan yaha la who I call ayOh+neNek. . hee. . x jauh ok. . just 30mins from my house. . tp jln agak jem hr ni mnghala ke kuala krai. .biasala,hr ni org2 luor balik sb sOk da stat keje kan. . heee~. . dis entry bukan nk wat liputan trafik kew ape kew..nk di jadikan citer today balik kg sambil mlawat nenek+ayoh. . pg mlawat meebo+kJ+manja. . dorg ni baak aku eksport ke kuala krai sebab ske kencing+muntah merata2 serta mencalarkan kereta serta mencakar set sofa baru mama. . huhu. . igrkan dorg bermuram durja dok kuala krai. . bila ak tgk. . haih. .masing2 da ade gewe. . masing2 da semakin gemok. . kasanova meebo skang. . manja+kJ pon x kurang hebatnye. . haha. . bahagianye dorg. . lega la sket ak. .hihi. . sampai2 umah nenek aku tuh,ak tros la pelok tiga2 ekor kucing ak ne. . hehe. . rindu la konon sambil terlupa yg dorg sudah 3 mggu x mandi!!..adesss. . x smpy stengah jam. . tros ak. . arghhh!!
ni lah hasilnye bila saya pelok kucing2 saye. . arghh. . sgt merana. . 

skang,saat sedang menulis entry ne. .saya sedang demam dan bersin2 sampai 1 taman ni bising. . haha. . ibarat mcm 2 la katenye mama n aboh. . .uhh. . da lama  xdemam n menghabiskan tisu2 kat rumah ne. . aiseh. . dangggg!!!!

tisu..oh tisu. . hbs merata2. .mata sudah bengkak idom sudah merah. . . waaaa!!. . 

boleh ke sape2 menahan godaan makhluk berbulu yg kihoot ne???

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015