Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Monday, March 12, 2012

Miniature Perfumes for sale :)



Hey Peeps! I'm back! Da ade tenet n0w so b0ley la nk update blog everyday! Yeay! TQ P1wimaX :) today bukan nk update pasal wimax ke ape. .today nk btau k0rang sume I've started a new biznes. .because of my passion towards the perfume, so i decide to sell the cute mute perfume special f0r all of u! It called 'MINIATURE PERFUME' sb size dia yg kecik n c0mey! Botol dia plak mmg same sejibik mcm botol ori :) I sell it with awesome and affordable price. . s0 if u olls ade yg berkenan or tringin nk mengorder or pakai or saje2 nk survey harga b0ley la tros ke FB wawa ok? :) anything tok list of price n details tros je pg FB wawa then PM me ok :) tgk bawah ni ade pic b0tol dia mcm mana. . :) 


ni contoh2 botol yg ade. . :)


comparison dgn galaxy mini :)

display only guys! utk list sila PM wawa ok kat FB :)
Pm me for list stock yg ade n price ok :) KLIK SINI TOK DETAILS :)





No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015