Si cHanTeQ daN si HeNseM!

Wednesday, September 29, 2010

a bLast!

seprti biasa di penghujung hari aku adalah bermula pada tarikh dan masa yang baru..haha..merepek di awal2 lagi...hari ini hari yg sgt panjang..(bgon awal pnye pasal..Y__Y). . hari yang panjang bila berbicara mengenai sesuatu yang lama telah lepas..tiba2 d ungkit sepanjang hari sampai aku naik lemak..naik bosan..hingga tiada rasa..uhh..kekasih kadang2 amat menyakitkan hati dan perasaan!. . walau sesakit mana pun tidak pernah ada rasa benci..tapi rasa sayang itu semakin ada..kita banayk bila perbualan ini menjadi terlalu panjang..aku semakin rasa..sayangnyeee awak kat saya..marah2 awak..sakit hati awak...hancur hati awak..awak tetap pedulikan saya..terima kasih awak..hari ini mmg banyak kita bicara..mmg awk banyak ungkit b..tapi saya tidak lagi melenting macam biasa...sebab ada benda yang awk ckp saya x wat pon..dan saya decide nk diamkan diri..silence isn't golden actually...but it's the best way dat i can do rite now 4 us coz i love u...

back 2 today activities...accompany my mom g wat treatment dia..sO we both off to kB early in da morning..9am!!!..but actually i kinda feel like me n my mom are getting closer..even i do hurted her sooooo much...it makes me realized sumthng dat..i need to chnage my self..just like my b said...everybody do care bout me..theh do love me...we hang around at Kb mall..shopping for her shoes..my outfit..i'm her fashion consultant actually..she also trusts me to drive her car!!..dat was an honour mama since u won't let me drive dat car even once..but today...agak jauh journey kita..huhuh..

today..i realize somethng baout people around me..my family.friends and also my lover..they do care bout me very much..they love me...love doesn't mean dat u have to say sweet words all da time..u don't ave to be pampered every single time...but 1 thing I sure..i'm blessed for being sooo loved by people around me..thank God n i'm hoping for a blast by tomorrow...tomorrow and tomorrow......

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Heart Chat Bubble
Copyright to Farhah Najwa
Designed by UMIESUEstudio 2015